Veelgestelde vragen

Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Mocht je een specifieke vraag hebben die hier niet wordt vermeld, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Je kunt ons direct een e-mail sturen naar [email protected]. Ons team staat klaar om je zo spoedig mogelijk van dienst te zijn.

Wat kunt u verwachten van ons gratis proefabonnement?

Om je te laten wennen aan ons systeem en je te laten zien waarom Moot een oplossing kan zijn voor jou, bieden wij een gratis proefperiode. Deze proefperiode is geheel vrijblijvend en wordt dan ook niet automatisch verlengd naar een betaalde versie. Wanneer je gebruik wil blijven maken van Moot, kan je ervoor kiezen om één van onze abonnementen af te sluiten. Indien je daarvoor kiest wordt de demo-account door ons omgezet naar een betaalde account en blijven de gegevens van jouw demo-account bewaard. Mochten wij misbruik van gratis proefperiodes waarnemen, bijvoorbeeld door het aannemen van verscheidene gedaanten, dan staat het ons vrij om de toegang tot gratis account te blokkeren.

Hoe werkt de betaling?

Je krijgt een factuur. Je kunt er zelf voor kiezen om per maand of gelijk voor een jaar te betalen.

Wat is de duur van een abonnement?

De duur van een abonnement bedraagt 12 maanden. Na deze termijn wordt het abonnement automatisch met 12 maanden verlengd. Indien je jouw abonnement wenst op te zeggen dien je contact op te nemen met [email protected]. De opzegtermijn bedraagt 1 maand.

Hoe wordt de privacy van de gebruikers gewaarborgd?

Wij vinden de privacy van onze gebruikers erg belangrijk. Om deze reden worden er geen gebruikersgegevens gedeeld met derden (tenzij anders vereist door de wet), ook niet via externe software zoals Google Statistics. Je kunt meer informatie vinden in ons privacybeleid.

Wie heeft toegang tot Moot en hoe wordt de toegang beveiligd?

Alleen gebruikers met een gebruikersnaam, wachtwoord en een optionele two factor verification code hebben toegang tot Moot. Begeleiders kunnen alleen de profielen van hun eigen cliënten bekijken. Cliënten kunnen elkaars profielen niet zien. Ook kunnen begeleiders de persoonlijke cliëntomgeving niet zien.

Wat moet ik doen als er een fout optreedt?

Als er een foutmelding op je scherm verschijnt, log dan uit en probeer het later nog eens. Zijn er na meerdere pogingen nog steeds foutmeldingen, neem dan contact met ons op via [email protected]

Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten, wat nu?

Je kunt je wachtwoord opnieuw aanvragen door bij het inloggen te klikken op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail met een link in jouw e-mailaccount. Je kunt deze link maar één keer gebruiken. Om veiligheidsredenen is het wachtwoord niet zichtbaar in het profiel. Bij het invoeren van een nieuw wachtwoord verschijnen er meerdere puntjes en na het opslaan van het nieuwe wachtwoord is het invoerscherm leeg.

Moot is volop is ontwikkeling en ik wil Moot graag inbreng/feedback geven, hoe kan ik dit het beste doen?

Moot is volop in ontwikkeling. Heb jij nog inbreng of feedback voor onze app? Wij stellen dit van onze gebruikers erg op prijs! Je kunt contact met ons opnemen via de contactpagina